2017. július 23., vasárnap

Ďalšie Hamiltonov úlet. Zneuctil si minútu ticha, nadávajú pilotovi F1

Pred pretekmi vzdávali piloti F1 hold Justinovi Wilsonovi, zomretému jazdci IndyCar, lenže Hamilton si pri tejto spomienke nechal na hlave čiapku a v ušiach slúchadlá.

A ešte než sa Grand Prix v Taliansku rozbehla, tak sa na sociálnych sieťach začalo šíriť znechutenie nad Hamiltonovými přezíravým správaním. Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a televízny komentátor, trebárs na Twitteri písal: "neúctivé Lewis Hamilton si počas minúty ticha nezhodil čiapku!"

Iní, anonymnější užívatelia, boli ešte príkrejšie: "zneuctil si jeho pamiatku, Hanbi sa! "

Vyzeralo vskutku neobratne, bez štipky vychovanie a aj sám Hamilton čoskoro pochopil, že přešlápl.Ešte pred štartom pretekov na Twitter napísal: "Justine, ešte než začneme pretekať, chcem, aby ved el, že na Teba myslím."

A po samotnej Veľkej cene, v ktorom aj napriek istú kontroverziu zvíťazil (viac tu ), sa ospravedlňoval ďalej: "Ľudia, naozaj som netušil, že ide o minútu ticha. Bol som sústredený a počúval som svoju muziku. Myslel som, že sa len fotíme. Bol som zle informovaný, pretože som si myslel, že minúta ticha bude zase na štartovom rošte, ako tomu bolo v prípade Julesa Bianchiho…"

Je to ospravedlnenie, ktoré môžete (a alebo nemusíte) veriť.

Hamilton však teraz vyvoláva veľa emócií.Keď v júli vyrazil na finále Wimbledonu len v kvetinové (takmer havajskej) košeľu a so slameným klobúkom na hlave, a pritom mal pozvánku do Kráľovskej lóže, kde sa vyžaduje sako a kravata, nepustila ho ochranka ďalej. A aj vtedy sa ospravedlňoval: "Wimbledon som si užil aj s následkami a som rád, že som dostal pozvánku aj na budúci rok."

Tak napríklad za rok príde skutočne v saku is krav atou…

Cez prázdniny zase Hamilton vypustil do sveta fotografiu, ako "parí" na Barbadose, fajčí pri tom cigaru a okolo seba skupinu krásnych dievčat. Teraz na preteky v Monze zase dorazil s novým tetovaním a odfarbené hlavou a vysvetľoval: "Nechal som si ich odfarbiť v Los Angeles. Som vo veľmi experimentálnym období života.Rád riskujem, rád skúšam nové veci, a tak som si u kaderníka povedal: Skúsim to, žiadny strach! "

Ak je teda v experimentálnom období, tak uvidíme, či jeho" úlety "budú ďalej pokračovať, a alebo sa v ňom predsa len objaví kus anglického gentlemana.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése